Monday, December 31, 2012

PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU PAHAT

Diam tak diam dah hampir 2 tahun lebih saya menjadi pengguna tegar Shaklee. Sejak tahun lepas pula saya mula berjinak-jinak menjadi pengedar setelah mendapat banyak respons yang positif daripada keluarga dan rakan-rakan. Saya tumpang gembira apabila ramai yang mendapat kesihatan yang lebih sihat. Bagi anda yang masih tercari-cari supplement untuk membantu kesihatan anda dan keluarga untuk tahun 2013, apa kata anda mencuba Shaklee?..Yang pasti harga yang menarik ditawarkan untuk setiap pembelian anda, konsultasi percuma dan anda juga berpeluang menjana pendapatan sampingan di kemudian hari sekiranya berminat untuk menjadi ahli. 

Bagi yang berminat untuk membuat pembelian, anda boleh SMS/PM saya di FB Nor Hafizah Abdullah, sekiranya anda berada di kawasan berdekatan dengan branch Shaklee anda boleh gunakan ID milik saya 867146 untuk mendapatkan harga ISTIMEWA.

Shaklee Products (M) Sdn Bhd
A-3A-02, Empire Tower
Empire Subang,
Jalan SS16/1,
47500 Subang Jaya,
Selangor Darul Ehsan

Kuala Lumpur
31, Jalan 2A/27A, Section 1,
Wangsa Maju Setapak,
53300 Kuala Lumpur.

Penang A-2, Jalan Todak 1,
Pusatbandar Seberang Jaya,
13700 Perai.


Penang A-2, Jalan Todak 1,
Pusatbandar Seberang Jaya,
13700 Perai.


Ipoh 32, Medan Istana 1,
Bandar Ipoh Raya,
30000 Ipoh.


Johor Bahru
14, Jalan Molek 1/10,
Taman Molek,
81100 Johor Bahru. 

  
Kota Bharu
319, Section 25, Bandar Kota Bharu,
Jalan Sultan Yahya Petra,
15200 Kota Bharu.


Kota Kinabalu
Lot 4.1, Neutron Point,
Lorong Poin Neutron,
Jalan Lintas Khidmat,
88300 Kota Kinabalu. 


Namun sekiranya anda ada kekangan masa, anda boleh order terus kepada saya dan saya akan hantar produk terus kepada anda sekiranya anda tinggal di kawasan BATU PAHAT, MUAR, TANGKAK...
Bagi yang berminat tetapi berada di luar kawasan anda juga boleh membuat pesanan dan saya akan poskan pesanan anda sehingga ke tangan anda...MUDAHKAN?? Apa tunggu lagi??? JOM BERSHAKLEE :)

No comments:

Post a Comment

Healthy For A Life