Thursday, October 30, 2014

ISTIMEWANYA ESP!

Saya ingat lagi masa mula-mula kenangan beli Energyzing Soy Protein dengan upline saya kak Norita Idris. Saya beli sebab untuk membantu saya menyusukan anak. Diam tak diam dah hampir 4 tahun saya consume ESP walaupun ada masa-masa on off sebab kadang-kadang "lupa".

Apa yang saya perasan, kalau saya lupa minum ESP, kulit saya jadi kusam, jerawat akan naik cepat besar2, tumit kaki pecah-pecah. Tambahan pula saya perasan perut akan sentiasa lapar badan jadi penat!!!

Sejak 3 minggu lepas saya memang pulun konsisten balik minum ESP. Apa yang saya perasan saya cepat rasa kenyang, tumit kaki pecah-pecah pun dah hilang, badan pun jadi cergas!!! Istimewanya ESP!

Resipi kegemaran saya tiap-tiap pagi ESP+Nestum+Dutch Lady Full Cream...memang yummy!!!
Kalau saya 'malas' sekali pun bancuh dengan air masak pun ok rasanye memang sedap!

Jom sesiapa yang inginkan perubahan secara positif dari segi kesihatan dan kecergasan, boleh order ESP sempena promosi OKTOBER yang akan berakhir ESOK!!! APA tunggu lagi???




----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : NOR HAFIZAH BINTI ABDULLAH
Pengedar Sah Shaklee Kawasan MUAR / LEDANG / BATU PAHAT
Shaklee ID [ No : 867146 ]
Fon : 0137710152
Facebook : https://www.facebook.com/nor.abdullah.547
Email : fyza_laws83@hotmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 867146 .
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Healthy For A Life